Menu

RANKING KANCELARII ODSZKODOWAWCZYCH I OPINIE

Ranking Kancelarii Odszkodowawczych i Opinie

Likwidacja szkód bez wychodzenia z domu . "VOX VERITAS on-line" - Cyfrowa Rewolucja.

tomczonok

Wywiad z Prezesem Kancelarii Vox Veritas .

Jaką obecnie pozycję posiadacie na rynku odszkodowań ?

- Kancelaria  ma ambicję stać się Kancelarią pierwszego wyboru dla rodzin ofiar wypadków samochodowych oraz rannych w wypadkach. Ponadto dzięki pomyślnej realizacji cyfrowej strategii, VOX VERITAS ma na celu dołączenie do grona najlepszych i najbardziej innowacyjnych Kancelarii zajmującej się Odszkodowaniami w Polsce. Tym samym stanie się najefektywniejszą Kancelarią na rynku krajowym.

Wprowadzona została w Kancelarii Cyfrowa Rewolucja, likwidacja szkód on-line. Nowa pionierska  e - usługa nazwana " VOX VERITAS on-line ", czyli likwidacja szkód bez wychodzenia z domu, jak Ona może wpłynąć na pozyskanie rynku ?

– Będziemy z wielką determinacją realizować wszystkie obszary cyfrowej strategii pod nazwą „VOX VERITAS on-line ”. Myślę, że wyniki pokazują naszą determinację i to, że założone plany realizujemy całościowo. Zauważamy ogromne zainteresowanie naszą  "e-usługą". Likwidacja Szkody ON-LINE  trafiła w potrzeby Klienta. Dzięki nowej usłudze znikają bariery a odległość nie ma już żadnego znaczenia, bowiem szybko i sprawnie docieramy do Klientów z całej Polski . Wystarczy, że  Klient posiada dostęp do Internetu i skanera, kilka kliknięć, a my zajmujemy się resztą.  Rynek przyjął pomysł z entuzjazmem, a to jest dla nas znak, żeby dalej się rozwijać i podążać za duchem czasu.

Czy jesteście pionierami jeżeli chodzi o wprowadzenie na rynku odszkodowań  e - usługi ?

Nowa usługa " VOX VERITAS on-line " to  cyfrowa rewolucja w naszej Kancelarii. Możliwość likwidowania szkody osobowej bez wychodzenia z domu stało się faktem.  Nasza e - usługa wprowadza innowacyjność na rynku odszkodowań. Z obserwacji rynku wynika ,że nasz sposób likwidowania szkody wyróżnia nas na tle konkurencji . Kancelaria , która w sposób usystematyzowany , kompleksowy likwiduje szkody osobowe on-line .Oczywiście Zakłady Ubezpieczeń posiadają taką możliwość , jednak tylko w bezpośrednim kontakcie z Klientem.

Jakie konkretne różnice i korzyści przynosi Klientom  e-usługa ?. Jaki cel ma spełniać likwidacja szkód on-line?.

- Cyfrowa rewolucja ma cel prosty, usługa powinna być : wygodniejsza, szybsza i tańsza przy zachowaniu  wszystkich cech usługi stacjonarnej, jak: profesjonalizm, rzetelność i miła obsługa. Nasz dział prawny jest przeszkolony i wnikliwie rozpatruje każde roszczenie, by ostatecznie pomóc Klientowi wywalczyć jak największe odszkodowanie. Zachowanie staranności przy weryfikacji dokumentów to nasz atut. Opinie Klientów wskazują, że ten cel usługi osiągnęliśmy w 100 %. Konkretne korzyści dla Klienta są opisane na naszej stronie: www.voxveritas.pl 

KORZYŚCI DLA KLIENTA :

    WYGODNIE - całą sprawę załatwisz w kilka minut przez Internet za pomocą kilku kliknięć;

    SZYBKO - pieniądze otrzymasz szybciej - nawet do 30 dni od zgłoszenia sprawy;

    OSZCZĘDNIE - oszczędzasz czas i pieniądze. Koszt e-usługi jest do 50 % tańszy od stacjonarnej;

    PROFESJONALNIE - Twoje sprawy obsługują tylko i wyłącznie adwokaci i radcy prawni z aplikacją;

    BEZ OGRANICZEŃ - przyjmujemy zgłoszenia z terenu całego Kraju;

    SKUTECZNIE - nasi prawnicy wiedzą jak wygrać dla Ciebie najwyższe odszkodowanie;

    PROSTO  - wystarczy wypełnić krótki formularz online i przesłać nam skan dokumentów.

Mówi się o Was , że jesteście jedną  z najszybciej  likwidujących szkody osobowe Kancelarią w Polsce. Jak to robicie ? I czy to prawda, że Klienci otrzymują pieniądze w większości przypadków do 30 dni od  momentu podpisania umowy z Wami?.

- Ja słyszę od Klientów, że jesteśmy najszybciej likwidującą szkody osobowe Kancelarią w Polsce (uśmiech). Tak to prawda. W ubiegłym roku przeszliśmy strukturalne zmiany w Kancelarii w wyniku których usystematyzowaliśmy proces likwidacji szkód, skracając go aż o połowę. Średni czas oczekiwania Klienta na pieniądze u nas w Kancelarii to 19 dni ! . Rekord, to pieniądze po 3 dniach od podpisania umowy.  Oczywiście mówimy o sprawach, gdzie pełna dokumentacja od samego początku jest  w naszym posiadaniu, a sprawa jest klarowna i zasadna prawnie. Nie mogę zdradzić jak to robimy z wiadomych powodów. Mogę jedynie powiedzieć , że nasi koledzy z konkurencji (w rozmowach prywatnych) są zdumieni szybkością działania i  kwotami  jakie jesteśmy w stanie uzyskać dla naszych Klientów. W pewnym momencie uznaliśmy , że chcemy być najszybciej obsługującą  Klientów Kancelarią w Polsce, przy zachowaniu wysokiej jakości obsługi. Wszystkie nasze działania służą by ten cel osiągnąć. Idziemy więc dobrą drogą, a co najważniejsze, nasi Klienci są w pełni zadowoleni z naszych usług i szybkości wypłat odszkodowań.

 

Jakie były faktyczne powody wprowadzenia e- usługi?. Mówi się o was, że jesteście z „innej bajki” odszkodowawczej. Nie pozyskujecie Klientów drogą nieetyczną, a mimo to z roku na rok zwiększacie swoje obroty przy jednoczesnym filantropijnym podejściu do swoich Klientów, zapraszając na darmowe warsztaty weekendowe "straty życiowe", które współorganizujcie. Jak łączycie cechę pomocniczości i filantropii z twardym, bezwzględnym i nieetycznym rynkiem odszkodowań?.

 

- Fundamenty naszej Kancelarii to wartości, którym jesteśmy wierni. Pozwala to nam na faktyczną pomoc naszym Klientom i stać trzeźwo na nogach. Z nadzieją patrzeć w przyszłość. Jesteśmy przykładem Kancelarii, w której  jest coś ważniejszego niż pieniądz, a jest nim człowiek. Oczywiście cele biznesowe staramy się realizować, jednak powiem całkiem prywatnie, że  największą radość sprawia mi wzruszenie naszych Klientów . Dam dwa przykłady, starsza Pani otrzymuje od nas 500 zł i płacze  ze szczęścia, bo nie miała na leki w Święta. Inny przykład to wywalczenie zadośćuczynienia  dla dzieci po śmierci Ojca. Rodzina ta  mieszkała w lepiance i nie mogła liczyć przez 15 lat na żadne pieniądze. Kwota kilkuset tysięcy złotych dla tej rodziny za ból i cierpienie to konkretna pomoc z naszym pośrednictwem. To konkretne przykłady naszej pomocy, gdzie pojawiliśmy się by poprawić los tych rodzin. Rynek faktycznie jest bezwzględny, walka o Klienta przyciemnia wartości jakimi powinny kierować się Kancelarie. Nam udało się połączyć sferę biznesową ze sferą bardziej Duchową. Wspieramy dzieło Anioł Pomocy i zapraszamy naszych Klientów na weekendowe - darmowe warsztaty psychologiczne z noclegiem i wyżywieniem. O pomocy faktycznej  uważam, że nie powinno się głosić na tzw. dachach,  więc staramy się te sprawy załatwiać „w ukryciu”.  Mogę jednak zdradzić, że planujemy powołanie w najbliższych dniach Fundacji, która będzie pomagała wyjść z traumy rodzinom ofiar wypadków komunikacyjnych. Faktycznie to były częściowe powody stworzenia e-usługi. Nie chcieliśmy naśladować innych Kancelarii, które "kupują dane osobowe", dlatego  stworzyliśmy e- usługę, aby to Klient sam mógł się z nami skontaktować i zrealizować w bardzo szybki i wygodny sposób swoją sprawę. Jestem przekonany, że jak nie zaczniemy od siebie poprawiać rynku odszkodowań, to on sam się nie poprawi. Wytyczamy nieustannie nowe standardy i przecieramy nowe szlaki na rynku odszkodowań.  Wiem jaką drogą idziemy i dokąd zmierzamy.

 Wasi klienci używają o Was takiego określenia „ Armia Aniołów” , „ Aniołowie Pomocy” Czym sobie zasłużyliście ?

- Do Anioła dużo mi brakuje (śmiech) . Tak poważnie to mogę użyć takiego określenia do swojego zespołu sprzedażowego. Obserwując ich podejście do Klienta  jestem pewien, że dla nich liczy się człowiek, a pieniądz jest dodatkiem. Przyznaję , że kładziemy duży nacisk na rekrutację . Nie praktykujemy masowości. Przyjmujemy osoby ze szczególną aparycją – po prostu  o dobrym sercu, ludzi wrażliwych i empatycznych, którym krzywda ludzka i cierpienie nie są obojętne. Nasz cały zespół współpracowników od prawników po siły sprzedażowe, to wyjątkowi i wspaniali ludzie, dla których misją życia stało się pomaganie innym. Myślę, że określenie „ Armia Aniołów „ lub „ Aniołowie Pomocy „ może być pochodną od dzieła, które jest nam bliskie . www.aniolpomocy.pl . To dzieło rozkwita i niesie faktyczną psychologiczną i duchową pomoc dla rodzin ofiar wypadków samochodowych i innych zdarzeń losowych. My staramy się wspierać to dzieło, a dział sprzedażowy  faktycznie można nazwać  „Armią Aniołów Pomocy”, z czego osobiście jestem bardzo dumny.

Czego możemy życzyć na ten rok ?

- Wielu Aniołów w zespole oraz tego by możliwie jak najwięcej Klientów mogło o nas usłyszeć i skorzystać z oferty nasze Kancelarii. Biznesowo tego , abyśmy spełnili 100 % wyznaczonych celów na ten rok.

Dziękujemy za wywiad.

Gościem wywiadu  był : Daniel K. Prezes Zarządu VOX VERITAS Odszkodowania Sp. z o.o.VV_LOGO_male2

Komentarze (1)

Dodaj komentarz
  • Gość *.centertel.pl

    Piękny wywiad!. Rzeczowy, ciekawy i otwiera oczy na to co robicie dla ludzi. Nie sądziłam, że są takie Kancelarie. Inne powinny brać z was przykład w postępowanie z CZŁOWIEKIEM. GRATULUJĘ I Życzę samych SUKCESÓW!

© RANKING KANCELARII ODSZKODOWAWCZYCH I OPINIE
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci